Brugerundersøgelser
Kender I jeres målgruppe?
Econet anvender observationer og interviews som et centralt redskab til at forstå borgeres adfærd. Vores erfarne medarbejdere er trænet til at håndtere interviewsituationer, identificere bias og tilpasse spørgsmål. Udover interviews har Econet også erfaring inden for spørgeskemaundersøgelser, hvor vi designer præcise spørgsmål og kombinerer kvantitative og kvalitative metoder for at opnå dybdegående indsigt i respondenters adfærd. Ved at supplere interviews og spørgeskemaer med observationer opnår vi en mere nuanceret forståelse af både udsagn og faktisk adfærd.
Econets brugerundersøgelser er altid støttet af kvantitative indsigter fra vores mange affaldsanalyser.
Kontakt Sofie for at høre nærmere:
INTERESSERET I AT HØRE MERE?
Så tøv ikke med at kontakte Sofie, hvis I ønsker at få uddybet vores område indenfor brugerundersøgelser.
Vi er altid klar til en uforpligtigende snak omkring jeres muligheder.